Torna a passar, diferents departaments li recriminen a Miss Tech un error del seu proveïdor. Tenen raó, tot i que està ben definida entre les tasques acordades en el contracte, és l’enèsim cop que s’equivoquen, i, a més, aquest cop han provocat un problema que ha transcendit a altres àrees de l’empresa i, inclús, al client final.
Presa per la impotència, Miss Tech escriu un mail recriminador i gens conciliador. Per sort, hi ha un moment de serenitat abans de pitjar la pestanya d’enviar. El rellegeix, i s'adona que el que ha escrit està molt lluny de ser assertiu, doncs no fa molt li han explicat la importància de defensar la seva postura vigilant a no deteriorar la important relació amb el proveïdor.
Es repeteix a si mateixa:
Presa per la impotència, Miss Tech escriu un mail recriminador i gens conciliador. Per sort, hi ha un moment de serenitat abans de pitjar la pestanya d’enviar. El rellegeix, i s'adona que el que ha escrit està molt lluny de ser assertiu, doncs no fa molt li han explicat la importància de defensar la seva postura vigilant a no deteriorar la important relació amb el proveïdor.
Es repeteix a si mateixa:
- Has de parlar des del jo ....
- Has de separar el problema de la persona ...
A partir d’aquestes bases, i després de prendre’s un moment de tranquil·litat, reescriu el mail, des del jo i separant el problema de la persona.
El resultat és fantàstic, la resposta via mail de la persona responsable és de col·laboració total, i puc dir que en aquest moment, han millorat molt en el compliment d’aquesta tasca.
0 comentarios:
Publicar un comentario